måndag 28 mars 2011

varför jag hatar fireflies....asså LÅTEN! ;)

Idag, är det måndag och jag är trött på mina vanliga "så här var min dag"-inlägg. Så idag ska jag berätta en random sak om mig själv som jag nyss kom på. Dom flesta som känner mig vet att jag inte står ut med låten "Fireflies" av Owl City. Så nuuu kära vänner, ska jag berätta varför! :)


Jag har inte alltid hatat den låten, tvärt om, jag älskade den. Och jag kommer ihåg första gången jag hörde den t.o.m! (inne i datasalen och lyssnade på 92.3 (NY radio) i skolan, både jag och nella lyssnade) Jag tyckte att den var bra och när jag tycker att låtar är bra så gör jag så att jag spelar dom 24/7, hela tiden, non stop. och denna låten var så fett bra så jag spela den i flera dagar, non stop, 24/7, hela tiden, konstant. Sen blir jag trött på den och vad hände då? Låten upptäcktes typ en månad efter av Rix Fm och resten av Sverige och folket. Den spelas då non stop, 24/7 IGEN, fast på radion, mobiler, affärer, bussen, ja, vart som helst. I fleeera månader. Och jag, som redan var trött på den, började hata låten något så extremt haha xd

Jag hatar den fortfarande, men inte så jättemycket längre. Eftersom jag älskade den i början så kan jag hela texten så jag kan ju alltid sjunga till den om jag vill liksom ;)

Dessutom är fireflies fett coola, så synn att dom inte finns i Sverige "/


Så nu vet ni vrf jag "hatar" den låten, inte så mkt längre, men ändå :)

peace!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv