lördag 12 mars 2011

crazy stuff dude :O

Hej igeeeen! ;)
Det fanns så mkt att blogga om så jag dela upp det i två inlägg ;)
Idag har jag då tillbringat dagen med nella, vi har bakat, gått på en promenad, datoriserat (hehe), målat värsta neon naglarna och chillat ;)
Dagen gick fett snabbt iaf enligt mig! men det är väll bara ett bra tecken? :)
Imorgon måste jag jag upp värsta äckligt tidigt för jag ska åka ner till skolan (liljenäs) melan åtta, halv nio typ för vi ska annordna en pingis tävling ;) Vet inte hur länge jag är där men det blir nog kul :)
Vid klockan fem ungefär ska jag också skypa med syrran i Usa (fun to read about you? celeb! haha<3).>
Nu är det snart final i melodifestivalen också, jag har en sneaky feeling om att danny vinner, och den är väll helt okej ;) men me and my drum är bara bäst ändå! ;D
Ha det awesome så hörs vi igen imorn eftermiddag :)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv