torsdag 17 mars 2011

OMG!

HEEEJ!!!
Hänt mkt sen jag skrev sist. Dels har jag kommit hem :P Duuh! Sen så har jag fått reda på att jag ska åka till Tyskland, Düsseldorf under påsklovet :) Mycket spännande och roligt! Längtar! :D
Sen ska jag också försöka "flytta" bloggen till blogg.se....saken är att det är grymt krångligt att fixa en header där så jag ska försöka skaffa hjälp med det, men såklart så kommer jag att skriva här när jag har bytt, don´t worry ;)
Ja, det var väll det nya! Elr....näää, jag har ju glömt att säga Happy St. Patricks day till allihopa ;D Själv har jag gröna naglar och gröna örhängen på mig idag :D
Annars så ska jag plugga biologi i massor och jag ska måla en nagel som jag hade plåster på igår och måla min mobil i nya färger tänkte jag ;) lite nytt sådär! :)
Imorgon är det fredag...underbart! :D
Hoppas ni har/har haft en bra dag allihopa!
Adios! :)





grymt fin redigerad bild elr hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv