tisdag 29 mars 2011

"Replay"


Well hello dear friends :) Även idag (säkert varenda dag ett tag nu) så orkar jag inte skriva om min dag, för dom är bara deppiga och tråkiga just nu, så grymt mkt i skolan! Men IMORGON, så åker inte jag till skolan, halva dagen är återhämtningsdag och eftersom jag inte har något att återhämta så frågade jag min andra lärare om jag kunde jobba hemma istället, vilket jag då kunde *big happy face* :D och förresten behöver jag verkligen en dag för jag har nu fått världens förkylning, IGEN! UUh, jag ska mörda vargnatta asså, det sög grymt och sen så får jag världens förkylning efteråt! :s


MEN IAF! Tänkte pigga upp med en bild med NÅGRA av mina favorit artister/låtar just nu ;)

Vilka då äääär:


Chris Brown ft. Chipmunk - Champion :)

Willow Smith - 21st Century Girl <3

Britney Spears - Till The World Ends <3

Lady Gaga<3 (ALLA låtar<3)

Justin Bieber (Ingen speciell låt)

Maskinen - Buffalo Blues <3

Alla Glee låtar såklart :)


Ha det awesome så hörs vi imorgon, då blir det förhoppningsvis många nya inlägg!

Peace så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv