torsdag 9 februari 2012

9/2...ingen vanlig dag!

Idag är det en speciell dag..

* Det är min halvfödelsedag, exakt 15 ½ idag!
* Det är exakt 124 dagar kvar tills jag och syrran sitter på ett flygplan!
* Exakt 123 dagar kvar tills sommarlov (för mig)
* Om exakt ett halv år får jag börja övningsköra
* Om exakt 2,5 år är jag 18. Mitt liv börjar! :D
* Det är torsdag
* Det är fredag imorgon!

Annars rullar livet på som vanligt, var och simmade idag, ska simma imorgon också, orkar inte dra på språk så jag tror jag skiter i den lektionen och drar och simmar istället. Sucks för er som får studiebidrag, men för en som fortfarande får barnbidrag så dras det inte bort om man skolkar! Så...in your faces, att vara 96:a äger ibland asså!
Sen blir det tonår på kvällen, blir årsmöte och att fira en av ledarna som fyller 40! Kommer bli en trevlig kväll med en massa små vänner! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv