lördag 25 februari 2012

Melodifestivalen

Melodifestivalen
Alla kära svennar där ute, vi har ett uppdrag. Att skicka EN bra låt att representera Sverige i Eurovision. Måste vi då tortera oss själva med att behöva lyssna på hemsk musik, som halva, melodifestivalen typ...består av?
Vilka är idioterna som bestämmer vilka låtar som är med? Snälla säg mig det någon. För en sånn ska jag bli när jag blir stor. För att rädda alla svenskar från att go totally mad.
Det fanns säkert mindre kända personer med waaay bättre låtar som skulle kunnat vara med istället.
Visst, alla har olika smak etc. etc. 
Men vart går gränsen egentligen?

Och dagens mello var patetiskt. Enligt mig var Axel bra. Dannys låt lät exakt som Swedish House Mafia – Save The World (Radio Mix)..och hans performance var sjukt likt den i "Step Up 3"..han sjöng även falskt flera gånger i början...

Men det tänker inte alla små fjortisar på. 
Men tro mig, jag smälter också lite grann. Damn that guy is hot!

Men om Melodifestivalen till stor del även går ut på "looks" (det gör det, var ärliga), så....vart fan är Eric Saade när man behöver honom!?!? <3
Han > Danny varje dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv