onsdag 29 februari 2012

Göteborg shopping!

Tänkte visa mina köp från Gbg. Jag och mamma drog ut till ett shoppingcenter som låg i Frölunda (Frölunda Torg). Damn that place visade sig vara helt awesome. Dom hade även New Yorker där, det har dom inte inne i Gbg! 

Iaf så tänkte jag som sagt visa det jag köpte (eftersom jag veeerkligen har modell kroppen för det liksom. haha ironiiiin):

* Röd(ish), blå (och även en vit långärmad som jag glömde ta kort på) tröjor, från Cubus.
* Gråa västen, från Gina. (Skrek lite när jag hittade den haha! Har letat efter en sånn)
* Gröna och lila leggings från New Yorker.
* Blåa mocka sneakers, från Deichmann
* Vårjacka, Cubus
* Nya jeans, Cubus
* Strumpor i awesome färger, New Yorker
(klicka på bilden så blir den större)

Om ni undrar varför det hänger LP-skivor i mitt rum...det är för att jag är awesome.
Om ni undrar vad för kalender jag har, Glee såklart.
Om ni undrar något annat. Kommentera! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv