lördag 4 februari 2012

Fredag kväll!

Sitter här och blickar ut över sjön som är helt upplyst av solen som skiner. Det är några som är ute och pimplar...dom måste vara galna. Seriöst, visst, det är jättefint väder ute, men det är så kallt så att jag fryser även när jag sitter inomhus.
Men ändå funderar jag på att dra ut och känna mig som Jesus lite innan jag börjar med läxorna. Dvs, ta en promenad på sjön!
Äh, det märks vad jag bestämmer mig för!
Igår var det fredag, konstigaste fredagen på länge. Först skulle jag ta mig hem, buss till Grums med Madu, sen gå runt på Ica i en halvtimme med Marcus och vänta på skjuts hem. Sen kom jag hem, sen var det dags att åka till Grums nästan direkt igen. I Grums träffade jag syrran typ....10 min. Det var allt jag hann träffa syrran på hennes lilla tvådagars färd till Värmland. Kul...
Sen vare tonår, först var jag trött, sen vart jag tröttare än tröttast och sen vart jag övertrött...och sen vart jag övertröttare än övertröttast. Övertröttare än övertröttast Emilia + Fannie = Kaos
Kom iallafall hem runt halv ett! Alla var as trötta på vägen hem och sov som små barn..förutom jag som satt och sjöng med till varenda låt på radion hela vägen hem haha!
Bara en random kväll i grums helt enkelt. Med awesome folk såklart! :)

Den här spelades på radion igår kväll när jag satt och sjöng  med, blir verkligen aldrig trött på den. Satt och lyssnade på den asmycket hela vägen ner till WSJ i somras <3

Gym Class Heroes – Stereo Hearts - feat. Adam Levine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv