söndag 19 februari 2012

You got nothing...

Okey, så min bloggning har varit kass. Men vad ska du göra åt det? Caps lock me to death?
Försöker med min gangsta bild säga, you got nothing on me bro. Livsfarlig typ.

Glee i mitt hjärta asså. Kollade på två (allt jag hann) avsnitt förut. Två utav de bästa, "Blame it on the alcohol" och "Sexy". Seriöst, hilarious avsnitt det där. Kommentarerna är så sjukt roliga. Ryan Murphy är en kung!
Annars borde jag väl egentligen skriva en labbrapport som ska in på fredag, men eftersom jag är en sådan rebell så....
nä, jag måste göra den ändå.
fast kanske inte idag h3h3.
Tycker att ni alla ska ha en bra söndag, själv tänker jag fortsätta lyssna på alla Glee låtar som jag redan hört miljontals gånger. Funderar även på att kanske göra en facepaint senare? Har fått lite förslag här på bloggen om att kanske använda mig utav byggnader typ! En riktigt bra idé, dock blir allt mycket svårare om jag inte har en bild att följa...men jag får se, kanske försöker sätta ihop något coolt! :)
Ärtor ut



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv