söndag 5 februari 2012

Söndag, flygplan och drömmar

Idag...söndag. Helgerna går så sjuuukt snabbt. Elr.Veckorna går sjukt snabbt faktiskt. Vilket är bra, för snart är det lov, sen är det snart lov igen, och sen är det snart sommarlov + att min sista skoldag kommer vara den elfte. Alla andra slutar den femtonde hehehe. Detta pga att jag åker den tolfte!! :D Det enda tråkiga med det är väl att jag missar flera kompisars studenter! Men, men. Jag ska till USA, ingen idé att klaga över det! Det kommer bli sjukt kul! Jag kommer få flyga så sjukt mycket till sommaren! :D Dom som jag ska till i Tennessee äger ett flygplan, så jag ska även få flyga där :) Sen får vi ju inte glömma bort att jag ska flyga själv från NJ till Tennessee och tillbaka. Jag kommer vara jet-lagged hela resan haha! Åh, en hel månad i Usa, kan inte uttrycka hur mycket jag längtar. Om jag nu dör i en flygkrash så kommer jag iaf dö lycklig. Haha, uh vad hemsk jag är!
Ni flygrädda där ute som läser ska veta att det är mycket säkrare att flyga än att åka bil!
Faktiskt.
Nej, nu ska jag förbereda ett tal som jag ska hålla imorgon i skolan och vid klockan 2 så får vi besök! Fannie kommer också! :D

Här får ni en bild på vad jag drömde om inatt, ett random ställe i italien vid vårat hotell som gjorde världens godaste typ...is drinkar. Det var så sjuukt gott! Det drömde jag inatt...och om mitt svenska tal. Bra mix.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv