torsdag 16 februari 2012

Trött, yr och hungrig...

Har nyss slutat för idag! Kan inte säga att jag mår prima precis. Har knappt ätit pga att jag spände tandställningen igår + att skolmaten var hemsk och jag hann inte äta frukost. Så jag har ont i käften, kan inte bita, har knappt ätit, är yr och trött och hungrig som fan! Har iaf skjuts hem om drygt en halvtimme, försöker peppa mig själv med att det är fredag imorgon...det går sådär asså! Det enda jag vet är att jag måste upp tidigt, jag måste till skolan och jag kommer ha ont i käften.

On a more happy note så kan jag meddela alla musik intresserade att jag har fått en Arash-uppenbarelse tack vare en viss Sean. Han är ju grym! Arash asså....inte du Sean. (Just kidding!!)
Men iaf, går runt och lyssnar på han typ hela tiden nu! Även Norlie & KKV, så sjukt bra! :)

Tänkte länka lite awesome låtar:



NJUT!

Asså min humor<3 Engelska är kul ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv