måndag 27 februari 2012

Oscaaar

Har nyss kommit hem efter en najs kväll/natt med två underbara vänner! Oscars galan inatt var helt okej, dock så måste jag säga att jag stör mig så sjukt mycket på Filip och Fredrik, och jag tycker att nästa år så borde jag och Fannie få vara kommentatorerna istället. Det skulle vara så mycket bättre!
Annars så var det bra, Cirque Du Soleil var såklart helt sjukt epic. Helt stört vad bra dom är! Det var helt klart det bästa under hela kvällen!
Runt 5 draget började jag bli gött trött asså, så det var nästan en lättnad när det var över sen!
Jag är även sjuuuukt förkyld, det blev ännu värre under natten så nu är jag hemma, äter mat, tycker synd om mig själv och ska sätta på Jersey Shore och försöka bli frisk under dagen, för imorgon drar jag och mamma till göteborg för en hel dag i stan! :)

Hoppas ni hade en bra Oscars natt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv