torsdag 16 februari 2012

Min tandställning och (galna?) tips...

Tips till alla som har tandställning. När ni har spänt den, ni vet när det gör så där äckligt ont dagen efter och man är hungrig 24/7 pga att man inte kan tugga?! Då. Ska ni tugga som aldrig förr. Det är då det går över. Man får asså tortera sig själv. Ibland orkar jag inte, som i skolan. Men hemma, jävel asså. Fram med knäckebröd. Helt seriöst! Det går över jättesnabbt, ingen aning varför faktiskt!
Sen, om du tycker om morötter, äpplen och tuggummi. Ät det för fan! Det gör ingenting alls. Iaf så har det inte gjort något i min käft!
Det sista. Går din tandställning isönder. Våga fixa den själv. 
Själv har jag stått med en massa verktyg i käften och försökt fixa den själv, jag har klippt isönder ståltråden med världens tång en gång!
Alla tandläkare som läser detta. Puss på er :)
BTW har jag en jätteviktig sak att berätta. När ni inte trodde att jag kunde bli konstigare så kan jag nu meddela att. Jo det kan jag. Jag har döpt min tandställning. Hon (ja det är en hon) heter Zelda. Nej, inte pga spelet Zelda utan från serien Sabrina The Teenage Witch. Hennes ena moster heter just "Aunt Zelda".
I know. Jag är bara för cool!
Och för er som ska få/har tandställning. Tandställning är coolt som fan. Världens bling ju!
A short term investment for a long term smile! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv