onsdag 15 februari 2012

Värdelös dag....elr?

Värd dag. Fast nääää. Hade en lektion. Svenska. Sen skippa jag idrotten för att kunna dra till tandläkaren, verkligen dret kul ställe det där, tandläkaren! Är stamkund pga min älskade bästis (min tandställning)!
Sen så skulle vi se en musikal som några estetare/natur-estetare hade gjort! Dock så såg jag inte så mkt...eftersom 2 idioter satt framför och täckte typ halva scenen för mig. Så snälla alla IB2or är :')
Iallafall så har dagen gått fett snabbt, ändå har jag inte gjort i princip någonting! Åkte buss till Grums, vann över Marcus i Wordfeud. Det mest spännande idag. 
Borde förmodligen inte ens blogga atm, är trött som as och läser allting fel. "Satan" blev nyss Santana. "Birth" blev nyss Bitch.
Glee!!
Jag tyckte om veckans Glee. Det var så gulligt ju! Och när mercedes började sjunga "I will always love you"...wow. Var så nära att börja grina....men så kom jag på att jag satt mitt i en skolkorridor. Sååå, det gick inte!
Jag ber om ursäkt för det här totalt värdelösa blogg inlägget!
Men som sagt:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv