lördag 11 februari 2012

Fredag und Saturday

Tonår igår var riktigt chill, det var årsmöte först, sen så spela jag rundpingis och sen satt jag bara och pratade med marcus ett bra tag! Eftersom en utav ledarna fyllde 40 igår, fira vi även henne med tårta och presenter! Det var även en liten överraskning för henne när hon kom ut till sin bil när vi skulle åka hem. Heeela framrutan var täckt med en massa popcorn som satt fast med plastfolie ovanpå. Haha, det såg ganska roligt ut, helt vitt var det!
Sen började vi kasta fing popcorn på varandra. Det slutade med att jag fick en hel näve popcorn nedtryckt innanför tröjan och blev möllad med popcorn.....berodde inte alls på att jag hade gjort likadant mot andré och marcus. Inte alls hehehe....Om det något jag har lärt mig under kby tiden så är det att man aldrig ska gå på större. Asså, man får tillbaka, 2x värre! Ändå glömmer jag alltid bort just det -.-'
Det sista jag hann göra var ändå att kasta en massa snö i ansiktet på andré, kuta till bilen och låsa dörren. Har en känsla av att jag kommer få tillbaka för det också...jag lär mig aldrig!

Idag har jag iaf tagit en rejäl promenad runt sjön...typ. Fick gå en omväg för att inte bli påkörd av bilarna som var ute på isen! Har tänkt mig att baka chocolate chip cookies nu. Det och mjölk, heaven on earth! Skulle passa bra till Melodifestivalen sen :)

Hittade en massa popcorn i jackfickan förut när jag var ute på sjön, från igår hahaha:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv