torsdag 23 februari 2012

Life sucks sometimes

Jag är as depp över kemin just nu så jag måste blogga för att tänka på annat ett tag. Jag fattar ingenting. Självmordstankarna som uppstår!!! detta kommer aldrig gå asså...
Känner att lov är behövligt atm. Måste plugga under lovet också men jag har annat planerat också! 
Fest, göteborg, kanske örebro, träffa awesome kompisar!
Det behövs verkligen.
Försöker peppa mig själv med att det inte är många skoldagar kvar nu. Och det är exakt 110 dagar kvar tills jag sitter på ett plan bort från detta dö-tråkiga ställe enda bort till Usa.
Men det hjälper inte ikväll. Ingenting hjälper.
I´m one, big pile of depression.
Detta med att tänka på annat verkar inte funka så bra...

Nej fyfan. Jag hatar att vara depp. Det är sååå inte jag. Men jag antar att alla känner sig nere ibland. Problemet med mig är att jag aldrig visar det. Ni som orkar göra det. Var glada!
Det är hemskt att inte "våga" visa sina känslor.
Som jag. Jag vill inte att andra ska behöva bry sig om mig. jag håller allt inom mig.

Yepp. That´s life. It sucks sometimes. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv