onsdag 8 februari 2012

The Spanish Teacher

På onsdagar kommer jag skriva om Glee. Det får ni faktiskt stå ut med. Sen kanske jag skriver om det alla andra dagar också. Men jag tror att jag helt seriöst är obsessed. Det är som min drog. Mår så himla mycket bättre efter ett Glee avsnitt. Det är lite sjukt egentligen att en serie kan göra så. 
Iallafall så var det ju "The Spanish Teacher" den här veckan med Ricky Martin. Det var sjukt bra faktiskt! Bra story, bra musik, yepp, jag är nöjd! :D
Sen är det ju en vecka sen förra avsnittet så nu är ÄNTLIGEN förra veckans Michael låtar ute på Spotify, ååh, nu kan jag knarka dom hela dagarna! Och tro mig...det kommer jag! Jag är helt addicted till Glee Cast – Scream (Glee Cast Version)...så sjukt bra! Dom som är i närheten av mig medans jag lyssnar kommer höra låtarna så tydligt...lyssnar så sjukt högt för att det är så sjukt epica låtar! Michael Jackson är så sjukt bra och Glee sätter nytt liv i hans låtar :)

Och veckans favorit Glee låt är garanterat:


Awesome bas och beat, Ricky Martin och Naya Rivera....perfection på en nivå av perfection som är perfect!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv