söndag 26 februari 2012

Awesome dag!

Jarrååå. jag kunde sova inatt! Länge...vilket gjorde att jag vaknade hur glad som helst, jag brukar aldrig vakna glad, det är bara ett faktum. Eller, jag brukar rättare sagt aldrig vara social på morgonen. Men idag vaknade jag, åt frukost och sen pratade jag i en timme i telefon med min älskade syster i Örebro!
Gick på datorn, laddar ner Jersey Shore atm, öppnar Spotify...och eftersom jag är så obsessed så kollade jag Glee låtar och gud vad glad jag blev när låtar från, inte bara ett, utan TVÅ avsnitt, hade äntligen kommit till Spotify :')
Det vill säga, det spanska avsnittet och valentines avsnittet! :)
Det är sååå min dag idag!


Ikväll ska jag och de två bästa personerna i värmskog kolla på Oscars galan tsm, det vill säga marcus och fannie! :) Så vid nio drar vi oss mot marcus!
Själva galan är ju mellan 2.30 till 6.00 inatt! Gött trött jag kommer vara! Men, men, är det lov så är det! :)


IB11....vi slipper skola i en hel vecka + en dag. Älskar er <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv