lördag 5 maj 2012

Bitch please

Den här dagen har ju jämt varit patetisk. Spenderat den genom att glo på skärmar, tv och datorn. Hela dagen. Visst, jag mår inte så super, men jisses vad värdelöst! Jag är t.o.m så ful idag att jag inte kunde ta en cam bild och lägga upp här, så jag tog en gammal, riktig het bild faktiskt! Någon gång hoppas jag att måla mig så igen och typ...ha det i skolan! Skulle vara hilarious.

Iaf så är jag världens bitch idag. Är allmänt sur på mina föräldrar och resten av världen. Därför jag är så himla osocial. Kan inte vara roligt att ha mig som dotter. Jag är osocial som fan, sur nästan jämt och jag vill jämt vara en sånn rebell och göra "dumma" (enligt mina föräldrar) saker. 
Som att färga mitt hår blondt och turkost. Min mamma vill inte att jag ska göra det.
Too bad, säger jag. Jag vill. Så jag gör det :)
U get it? Rolig dotter osv
När jag blir 18 får jag göra allt jag vill, på den dagen ska jag tatuera mig och berätta om allt dåligt jag gjort för mina föräldrar mohahaha.
Skämta om det där sista...jag är en ganska lugn tonåring :)

Imorn blir det Arvika, för då ska söta vänner fixa mitt hår!
Hoppas ni har haft en bättre lördag än mig...dock så går det fortfarande att göra den bättre! :)
;*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv