tisdag 22 maj 2012

LÄNGTAR!

Fint väder, shorts och t-shirt, hell yeah! :D 
Satt på vägen in idag och det jämt slog mig, om några dagar är jag i USA! Det är sinnessjukt vad jag längtar! Känns på något sätt som om jag ska hem...bästa landet ever! Kan inte förstå att om 21 dagar är jag påväg! Jag typ...flyger fram, dagarna går så fort och jag vet att det kommer kännas som en dröm när det väl blir den 12te!
När vi åkte sommaren -09, tog det flera dagar tills det kändes som det verkligen var på riktigt. Det var en sjukt läskig känsla, resan gick som i trans! Och när vi kom hem till mina släktingar var det inget konstigt med det, kändes som att komma hem! Allt kändes som en dröm. 
Hoppas verkligen det inte är så den här gången, för då var det riktigt skumt! Dock kommer jag som vanligt bli mindfucked av tidszonerna men det går ju över efter några dagar!
Åh jag längtar så sjuuukt mycket!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv