lördag 19 maj 2012

Mycket gjort!

Sådär, då har jag gjort allt som jag hade planerat för den här helgen (förutom att ha pluggat ofc)..träffade Nella, hon sov över hos mig torsdag till fredag, igår skjutsa vi in Nella till Arvika så gick jag och mamma och gymma och sen på eftermiddagen åkte jag till André och hade filmkväll och fira han eftersom han fyller 18 idag! Fannie följde med hem och sov över här och hon stack nyss hem, gick med henne halvvägs och sprang hem sen..fyfan vad tufft det var idag :\ Men men, nu känns det bra!
Ska strax gå ner och laga mat faktiskt, kommer säkert sluta med att jag bränner ner hela huset men äh...what ever!

De två bästa låtarna just nu:

Breathe Carolina – Blackout
Ed Sheeran – The A Team

Kärlek till dom...och till er <3 cheeeesy där

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv