lördag 26 maj 2012

Sommardag

Vilken sjukt härlig dag! Precis som en sommardag ska vara typ! Vaknade ganska sent efter halvdålig sömn och en sjukt äcklig dröm (drömde att jag satt i koncentrationsläger, det var så verkligt :s)...
okey bra start på "hur en sommardag ska vara". Stryk that.
Åt snabb frukost och sen la jag mig ute i solen typ 2 timmar, sen satte jag mig i skuggan och läste för första gången på evigheter, jag läste en bra bok! Såklart var det House Of Night, bästa serien EVER! Läs dom om ni inte redan har gjort det :)
Sen drog jag nyss och bada för första gången i år, uuuh så gött det var! Det var riktigt go temperatur faktiskt!
Nu ska jag måla mina naglar med vattenmelonsdesign som jag redan haft en gång (och visat i bloggen trooor jag)! Lagomt somrigt!
Sen blir det Eurovision! Älskar att se alla länders bidrag, sååå mycket bättre än melodifestivalen ju haha! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv