fredag 4 maj 2012

Random Fredag

Tänka sig, det är redan fredag! :) Alla veckor borde vara så här, works for me! 
Måste bara ragea snabbt om det nya betygskriterierna. De suger. Först och främst så är jag ALLTID ett fucking VG+ barn (b asså), jag är ett b-barn mehehe. Iallafall så är det ganska bra för att inte vara en sådan ambitiös pluggare (nöd läser dagen före typ :ppPpP). MEN, på högstadiet när lärarna skulle sätta the final grade satte dom ju Mvg bara för att jag var på gränsen liksom (fick mvg 50% av tiden maybe). Men nu får jag nöja mig med ett B.  Jävla b-system, b-barn, mitt nya namn. Visst, det är rättvist...men det suger för mig haha!
Nu ska jag snart in till Grums och planera läger som är nästa vecka. Mega kuligt eftersom det är ett hel grymt tema i år, Flyg och Far. Vilket betyder att jag kan nörda flygplan hur mycket jag vill <3

Åhå, nämnde även LittleMonsters.com igår, jag heter emiliakristel där (ofc), ifall ni vill adda mig! :)
För er som inte har fattat (eftersom Kristel inte är så vanligt i Sverige) så är det mitt mellannamn, lite udda stavning är det i det här fallet, men Emilia Kristel Ekström är mitt fullständiga namn :)

Bjuder på bilder på mina nya naglar och vad jag ska sysselsätta mig med på söndag (äntligen!! :D)

 Random inlägg med blandad info! 
Trevlig fredag gangsters! ;*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv