onsdag 30 maj 2012

seriöst

Ny tränad, ny duschad, sitter här med mitt underbara iskaffe....

...och är ungefär så här jäkla glad (jag försökte se sjukt allvarlig och sur ut på bilden...det gick inte så bra)

Jag har ett biologi prov imorgon, det sista provet för ettan, helt sinnessjukt att det snart har gott ett helt år Jag är snart tvåa, hoooly shit! Iallafall så har jag ett prov, ett prov som jag inte alls har pluggat mycket till, ett prov som jag inte alls orkar bry mig om, ett prov som jag förmodligen kommer få dåligt betyg på och göra så att jag får ett sämre betyg i biologi 2 kursen än vad jag hoppas på (B)...
Får även reda på engelska nationella betygen och vårat slutbetyg, det enda ämnet som det KAN KANSKE hända att jag får A i....KAN, det beror på hur nationella gick, så JA, jag är lite nervös! :s
Har dock ingen lektion förens efter lunch men lilla jag har ju bara en skjuts in på morgonen så jag får dra dit och plugga biologi fram till lunch :) Kanske har en chans att trycka in lite mer info i min hjärna under dom timmarna! Hoppas jag på iaf!

Ha en bra kväll ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv