torsdag 24 maj 2012

Så GLAD!

Är så sjukt glad just nu, sitter här och ler som ett fån och lyssnar på Chris Brown – Don't Wake Me Up! Sommaren är verkligen MIN årstid, älskar att kunna ha "lätta" kläder och kunna steka i solen och bada hela jäkla dagen! Allt är så mycket lättare på något sätt! Och tanken på att jag snart är i mitt favvoland gör mig så sjukt glad! :D
Är även glad för att jag är ledig idag och det är så sjukt gött! Var uppe sent igår och pappa väckte mig halv två idag med "Jag ska till jobbet nu!", min reaktion var typ "Shit". Fick inte träffa pappa ändå...han jobbar så att jag inte träffar honom den här veckan. Så sjukt fail haha. 
Gick iaf upp och åt frukost ute, la mig i solen kanske en timme, men det var ju fruktansvärt varmt idag, pallar inte va ute så länge och bara ligga i solen! Att sola är inte riktigt min grej, men i år har jag tvingat mig själv för jag hatar att vara blek. Snacka med syrran sen i typ en timme...pratar med mina systrar fett mycket i telefon på sistone. Snackar nog typ 4/5 timmar om veckan sammanlagt med dom, för varje telefonsamtal blir typ minst 1 h långt! Båda två bor inte hemma längre, så det gäller att hålla kontakten :)
Ska strax börja laga mat åt mig och mamma eftersom jag är ledig idag får jag väl ta och hjälpa till lite! ;)

Hitta lite sommarbilder! Från 1 och 2 år sen. Märks nog vilket som är äldst haha...älskar mitt hår på den bilden (med mina älskade barbie solglasögon), vill ha det så igen! Ska nog klippa så i usa eller när jag kommer hem!
Alla de andra bilderna är från förra sommaren och nej..jag hade aldrig mitt hår så som jag har på sista bilden, det var från när jag och Anna var "Jedward" i skolan haha ;)

För er som har glömt bort kan jag meddela att det är min naturliga hårfärg på alla bilder!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv