tisdag 22 maj 2012

Failure

Tjoosan!
Så himla dryg daaaag, men helt okey, förutom det att jag låg ute i innegården i skolan på en bänk, mitt i solen...och somna! Har varit ute i solen lite väl mycket tror jag, mitt huvud börjar sakta med säkert döda mig, drf sitter jag med mössa atm, jag älskar att ha mössa på mig (gjorde ju ett helt blogginlägg om det en gång haha), mår mycket bättre med mössa på haha!
Det är nationella i matte imorgon, jag hatar det. Jag vill helt enkelt inte. Det kommer gå rakt åt helvete. Hur fan kan man räkna matte när man är en idiot?
Hade muntliga tyska idag, tycker att det är skitkul att snacka tyska, tänker tillbaka på lägret då jag berätta godnatt sagor på tyska haha, waaacko!
En till sak, jag MÅSTE på hamnfesten i år. Jag bara måste, det bara är så. Hoppas på att få med mig min syster/systrar eller någon annan cooling! :)

Nej, ska fortsätta chilla med min unicorn och tagga failningen i matte 2C nu, woop woop!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv