onsdag 23 maj 2012

Im free

Hade en trevlig afternoon! Tvinga mig själv att dra ut och springa i min snygga WSJ turban (bara en headband typ...men det ser ut som en turban), jisses vad varmt det var, trodde jag skulle dö! Körde lite styrka när jag kom hem, duscha och sen ringde jag ena syrran! Ska bli så gött när hon kommer hem nästa fredag från Östersund, då är det bara några dagar kvar tills vi sitter på planet till Usa tillsammans hon och jag! :D Exakt 20 dagar kvar idag! :)
Åh det ska bli så skönt att vara ledig imorn och bara dryga! 
Fläkten är på, persiennerna neddragna, jag hatar att det aldrig blir mörkt på sommaren här i sveariket, jag vet ju inte när jag ska sova, blir ju aldrig trött när det är så ljust! Men imorgon ska jag iaf försöka sova länge!
Hoppas ni får det gött i skolan gott folk :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv