söndag 6 maj 2012

Rise up


Tack för det anonyma tipset, borstade nyss ur håret och märkte att det blonda var riktigt bra ändå, så jag tror jag skippar shampoot, men tack för tipset! :D Men ifall jag bestämmer mig för att använda det ändå, har ni tips på bra silvershampoon? :)


Om ni undrar. Så ja, jag har LP skivor på min vägg. Det är coolt.
Nu har vi det överstökat.

Skola imorgon, kuuuuuul! Fast nä, men alltid trevligt att träffa människorna där. Glada och motiverade IB-elever. Barabapapaa I´m lovin it.
Okej...jag tror blekningen har nått min hjärna.
Jag har inget att skriva om ens, men jag bloggar ändå. Vilken jäkla hycklare jag är. Lurar er till att läsa en massa skit som egentligen make ingen sense alls. Gjorde det mest för att kunna svara på kommentaren. Skit kul med en kommentar förresten. Ni suger på att kommentera! ;))

Näää, god natt snyggingar! :)<3

blir aldrig trött på den här: Yves Larock – Rise Up - Radio Edit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv