söndag 20 maj 2012

Inte så pepp anymore

Kan säga att efter en långhelg som denna blir jag bara ännu mer pepp på sommarlov! För vissa så kanske man samlar lite extra krafter för att kunna prestera bättre i skolan de sista dagarna. Men när jag nu sitter här och räknar till 15 skoldagar kvar kan jag inget annat än tycka att det bara är onödiga dagar som är kvar. Har matte NP hela onsdagen, jag känner mig inte alls redo och vill helst bara skippa den dagen och faila matte 2c kursen...men så funkar det ju inte riktigt! Så för att göra veckan lite extra rolig drar jag hem till Fannie (min allra bästaste och underbaraste vän) imorgon för att plugga lite tillsammans :)
Annars är veckan ganska normal och dryg som vanligt. Tror vi får tillbaka NP resultat också, har en skum känsla att jag failade uppsats skrivningen i svenskan eftersom jag nu i efterhand känner att jag inte alls skrev med det som dom frågade efter. Kul. Skulle vara så jävla typiskt mig att faila i svenska liksom, av alla ämnen.

Nej, fyfan vad depp jag låter, känner att jag är motsatsen till Foki som alltid skriver bara om positiva saker i bloggen...men ey, hur kul är det egentligen?

Kolla! Jag hade att tålamod ändå ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv