måndag 28 maj 2012

Rock bottom

And once again I hit rock bottom...ibland vill jag bara hoppa ut ur mig själv för jag vet att jag mår hur bra som helst, jag har haft en bra dag med awesome vänner och denna vecka kommer vara helt okey, ändå är det något som drar ner mig, som får mig att må som om någon stryper mig och vägrar låta mig andas glädjen  och hoppet som finns runt omkring mig.
Jag vet vad jag vill med livet just nu.. Jag har en resa att se fram emot.
Åh mitt liv är så bra men ändå sitter jag här och deppar. Jag blir sur på mig själv. Hjärnan säger en sak medans kroppen demonstrerar. Bitch asså.

Nej. Jag vägrar fan den här gången. Här ska vi må bra ffs! Dags att göra tyska, träna, duscha och få en god natts sömn! 
Kollade på en utav Willow Smiths videor härom dagen där hon sa någonting sjukt bra och sant
 "Dont let anybody say that you can´t do something, because they are the ones who can´t do it!"
bästa jag hört på länge





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv