söndag 13 maj 2012

Lägerness

Hemkommen från ett läger som var från Fredag till idag! Lagomt trött eftersom jag sov 2,5 h inatt. Jag, Madu och Marcus satt uppe och prata till 5 imorse haha! Sen vare ju väckning halv åtta. Trodde jag skulle dö. Jag kommer nog vara en zombie i skolan imorgon, lyckades iaf sova ett par timmar extra när jag kom hem.
Men lägret har varit great, riktigt naaajs faktiskt :D
Igår var det även exakt en månad kvar tills jag åker till USA, börjar bli äckligt nära nuuuu!! Taggad unge! Snart sommarlov, snart är jag i USA, snart snart snaaaaart!

Är även Mothers Day i Usa idag, shout out till min mother! Love you <3

Imorgon börjar en ny vecka, tre dagar, torsdag är det återträff med min klass från högstadiet och Nella kommer! Längtar till att få träffa den ungen igen! :D
Hoppas veckan blir suverän! :)
Nu ska jag sova..och njuta som aldrig förr. Det finns ingen bättre känsla än att komma tillbaka från ett läger (ju mer hardcore läger desto bättre) och äntligen få duscha och sova i sin egna säng. Den känslan asså! Heaven <3


story of my life...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv