måndag 21 maj 2012

Najs måndag!

Bästa måndagen på länge actually! :) Tror det är vädret som gör det, allt blir mycket lättare och roligare! Hade håltimme på två timmar, låg ute och bara stekte i solen och pratade! Sjukt gött ju!
Efter skolan åkte jag hem till Fannie, åt, plugga, gick ner till sjön, jag klättra ut på ett träd och höll på att dö, prata som aldrig förr och hade det allmänt bäst! Älskar den ungen till döds <3
Yes, det var typ min braiga dag.
Sen vare vissa dåliga saker, som att jag (enligt min bedömmare) fick F på min svenska NP uppsats, men hey, jag fick D av min lärare så visst, det var dåligt, men allt är bättre än F hahaha. Bitch som rätta den!
Illa asså. Brukar ligga på A/B när det kommer till uppsatser.
Men men, fick iaf B på de andra delarna ;)

Vill inte ha tyska muntliga imorgon :(
Bara 14 skoldagar kvar nu!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv