torsdag 3 maj 2012

Shooting Star

Sitter och lyssnar på bra musik, är inne på LittleMonsters.com och dödar tid när jag egentligen borde plugga. Men under hela eftermiddagen har jag mått så sjuuukt dåligt jag kan inte ens kan förklara det, trodde att jag när som helst skulle spy upp mina inälvor och sen svimma. Ungefär så kände jag :) Men efter en andra Ipren så har de äntligen börjat bli bättre, thank god. Kul att va tjej ibland! :)...-.-
Nu när jag mår bättre borde jag som sagt plugga men istället vill jag måla naglarna, det är viktigare...enligt mig! Men vilken färg? Vilken nyans? 
Åh...dessa problem. 
På repeat atm (den bilr fan aldrig dålig): David Rush – Shooting Star - Party Rock Mix



Dåliga mobilbilder jämt innan den dog
Men jag har sånna problem att välja nagellack, det här är nästan alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv