söndag 6 maj 2012

Litet barn med blondt hår!

Jo så var det gjort. Har spenderat 7 (jaaaa), 7 fucking timmar i ett badrum, men små breakar för mat och för att åka ner till affären och köpa mer blekningsmedel. Blekte mitt söta hår 5 gånger och färgade det 1 gång. Sen hade jag i dipdye färgen. 
Om ni har haft i ngt slag av rött pigment (jag hade ju lila, som innehåller rött) innan kan jag meddela er att det kommer bli orange. Vad ni än gör. Mitt är fortfarande ganska orange, men efter jag hade i den turkosa blev jag mycket mer nöjd. Ett tag där var jag riktigt depp om jag ska vara ärlig.
Vill försöka få håret mindre orange, men jag kanske blir van det snart ändå :) solen bleker väl på det med!

Nu vill jag bara ha sommar och bli brrrruuuun och steka i Tennessee <3
känner mig som ett litet barn när jag har blondt hår igen, hade jätteblondt som liten :')







1 kommentar:

  1. använd silverschampoo i torrt hår så länge du vill( kommer bli typ lila/grått men tvätta med vanligt schampoo efter så blir det borta) de tar bort gula/orange nyanser.. Sen efter de kan du lägga i en pärlblond hårfärg för att få bort mera gult å får det mera blont :)

    SvaraRadera

Bloggarkiv