tisdag 15 maj 2012

Cooling!

Hej! Jag är cool för jag sprang nyss 5 km utan att stanna en enda gång för första gången i mitt liv! Nu ska ni inte tro att jag skryter, för det gör jag absolut inte! Sprang nog så sakta som man någonsin kan, gränsen till powerwalk typ, fast ändå inte!
Drack bara kaffe förut och blev så sjukt hyper att jag inte orkade sitta still, så jag drog ut och sprang.
Jag springer typ aldrig
Sanningen är den att jag inte har sprungit på typ en månad och jag har aldrig varit bra på att springa! Jag får sjukt ont i vaderna och blir sjukt stel i ryggen, men idag bara fortsatte jag och det försvann faktiskt lite! Dock så somna min höger fot (no clue why, säkert skon) efter dryga 3 km men jag vägra sluta så jag sprang med en bortdomnad fot. Tufft
Kan dock meddela er att jag nu knappt kan stå upp för att mina vader typ krampar när jag ställer mig upp. Kul. Jag är fast här forever.
 Men imorgon ska jag faktiskt till doktorn och kolla upp dom för dom är ganska cp (vaderna asså) :D 

Har åstadkommit ännu en cool sak i 2012 nu
Jag är iaf stolt över mig sjäv, inte så jävla lätt att springa när man har extra kilon på kroppen! ;)


Fint blött hår efter dusch osv...men vafan, jag är ingen Kenza ;)



2 kommentarer:

  1. Haha, fan... nu måste jag prova imorgon ändå !

    SvaraRadera
  2. Måste först av allt säga att jag älskar din blogg du har en så härlig energi och är så söt. Jag är lite kraftig som dig och mår väldigt dåligt över det och undrar hur du kan vara så snygg och fräsch jämt medans jag ser ut som en råtta. Har du någon gång funderat på att minska i vikt?
    Kramar Åsa

    SvaraRadera

Bloggarkiv