onsdag 16 maj 2012

lååååånghelg

YEAH, långhelg! Hade engelska NP, hörförståelsen SÖG, det gick i 150, han mumla och var freakin australiensk OCH våra högtalare spraka. Yeah, de va ju lätt! Not.
Efter skolan åkte jag iaf buss te Grums, sov heeela vägen och fick panik när jag vakna, drog till vårdcentralen och kolla mina vader. De var chill, ska käka tabletter och se om det blir bättre, annars blire sjukgymnasten!

Såg nyss de två senaste avsnitten av Glee. Lugnt de bästa avsnitten i Glee´s historia, ever. Asså, dom var epic! Allt var så bra! Ååh, underbara Glee!

On another note, alla vet ju att Pauly D från Jersey Shore är bäst, DJ Pauly D – Night of My Life (feat. Dash), enjoy! :)

Nej...nu ska jag ringa syrran, imorgon ska jag sova och sen blire att dra in till Arvika, ska äntligen få träffa Nella igen och så är det återträff med den dampigaste klassen ever! Men även den härligaste :')


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv