onsdag 23 maj 2012

Ett helvete, men nu är det över!

Vilken dag asså! Matte nationella från halv nio till två! Livet på gymnasiet <\3 Asså...kändes som om provet var på ett främmande språk, jag har banne mig inte ens svårt med matten men det här var ju ett helvete! Kommer bli chockad om jag ens får G...E. Hatar det nya betygssystemet!
Det sög helt enkelt
Annars kan jag glatt meddela er att jag är "ledig" imorgon! Har en lektion, efter lunch. Aldrig i livet att jag ska in bara för det haha! Ska steka isönder imorgon asså, så sjukt jobbigt att vara i skolan när det är så varmt, bättre på högstadiet när man hade vattenkrig, inte lika sjukt varmt då. Åh, minnen! :')
Så ja, ingen skola för mig imorgon och kort dag på fredag! Heaven <3

Nu ska jag kolla på Season Finale av Glee säsong 3...jag är ganska depp om jag ska erkänna! Men jaja, nu kör vi!
Men ey, lyssna på den här sjukt braiga covern, Chester See är så sjukt grym...och snygg!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv