onsdag 9 maj 2012

Flummigt på ett skumt sätt

Najsig onsdag! Alltid gött att ha över halva veckan done!
Min dag var sjukt konstig, alla var på jättekonstigt humör, flummiga på ett waaay skumt sätt. Kan inte förklara det haha.
Kollade nyss på Glee, blev fan tårögd då och då...vill inte att vissa ska sluta :( Vet ju inte hur säsong 4 blir, om dom är kvar eller inte! Asså, orolig för ett tv-program, börjar gå lite över gränsen. 
Behöver lite Jersey Shore nu också känner jag! Längtar till nästa säsong :D
Nörd

Jag är så glad att en viss låt äntligen har kommit te Spotify, nämligen R.I.O. – Animal, så sjukt braaoo, dom spela den i Holland hela tiden! The beat <3 Jag har den på repeat 24/7 nu, kommer tjata ut den som jag alltid gör med bra låtar!
Glee låtarna är ju ute nu också! *hint hint*

Nej, nu ska jag göra ngt vettigt, som att chatta med Nella.
Tänkte visa en cool bild som jag tog igår! Frän va? Frän va? 
Säger ju det, flummig på ett skumt sätt. Hyper. As always. 
Att jag ens har kompisar haha.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv