söndag 31 mars 2013

Solig påskdag!

Happy Easter!
Har hunnit käka frukost, varit på gudtjänst och nu har jag nyss käkat en liten lunch. Ska strax ut på en powerwalk i solskenet. Var länge sen jag bara tog en powerwalk, brukar alltid springa, men powerwalks är faktiskt också jättebra träning! I somras tog jag alltid powerwalks för jag hatade att springa, sen gick jag över till att jogga/springa mer och mer. :) Men idag känner jag för en powerwalk istället!

Försöker träna nu under påsk också eftersom jag unnat mig saker, det är ju påsk liksom! :D Jag tillåter mig själv att unna mig saker bara jag inte glömmer bort att träna. Försöker lära mig själv att inte freak out om jag käkar onyttigt ibland liksom. Jag får ångest över sånt ganska lätt och det är ju inte nyttigt det heller! :\ Det gäller att tänka logiskt, att käka choklad i några dagar kommer inte göra så jag går upp i vikt igen. Det är så min hjärna tänker dock, vilket inte alltid är så kul! ;) Jag lär mig sakta men säkert!

Idag är dock sista dagen jag tänker äta onyttigare för imorgon ska jag köra på en juice detox. Vet inte riktigt hur många dagar jag ska göra den, får nog se om jag ens klarar en dag, så hungrig som jag alltid är! Ni skulle nog tro att jag var lite halvcrazy om ni följde mig en vanlig dag här hemma. Jag äter typ varje 2-3 h för jag blir hungrig eftersom jag tränar och har byggt upp en hyffsat bra ämnesomsättning nu, jämfört med vad jag hade förut! Så ni som inte tror att jag äter nog kan ta det hyffsat lugnt haha!

Nej, nu blir det en powerwalk i solen. Bjuder på bilder på mina naglar som jag har nu också! :)

Sry för mitt lilla sår, har en tendens att riva upp nagelband ibland. Not good!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv