torsdag 15 augusti 2013

10 saker du förmodligen inte visste om mig - night edition

Here we go...

1. Jag tycker inte om när man kan se ryggraden på någon. Something about it that just creeps me out. Hoppas ingen tar illa upp av detta...:*
2. Jag skäms över hur jag såg ut förr och skäms över att jag lät mig själv bli så stor
3. Jag har en liten benstomme. (Man mäter ens handled och jämför med ens längd)
4. Jag ska till Liseberg nu på fredag
5. Jag är lättpåverkad av koffein, alkohol och nikotin...
6. Jag kan hela Keri Hilson – Knock You Down utantill. Inklusive alla rappdelar hehe. Var min favoritlåt 2009
7. Jag tycker inte om stora sprickor i saker. Typ torr mark/hud osv. Tycker det ser jätteäckligt ut och freak out när jag ser sånt haha
8. Jag har aldrig åkt en moped/cross/motorcykel
9. Förra året i U.S.A så blev vi stoppade av polisen en gång när vi åkte bil för att hon som körde pratade i telefon hehe
10. Även fast jag tränar mycket så är jag verkligen jättesvag och mina vänner älskar att mobba mig för det och vinner alltid över mig i allt som kräver någon som helst styrka haha!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv