söndag 11 augusti 2013

Behöver endorfiner

Hejhej! Liten update för jag har ingenting speciellt att berätta faktiskt. Min dag har varit kass och ikväll tänker jag bara kolla på serier och ta det lugnt.

Som ni kanske har märkt så har jag inte tränat på jättelänge, typ slutet på juli var senaste gången. Har absolut noll motivation och är bara irriterad på allt. Längtar till skolan nu faktiskt så att jag kan komma igång med träningen igen och bättre matvanor. När det är skola kan en dag vara: Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, ibland mellanmål före träning, träning, kvällsmat. Nu är det mer: Frukost, middag, ibland träning, ibland kvällsmat. Föredrar den första versionen och det gör min kropp med. Man går inte ner i vikt med det andra sättet...trust me, Im living proof!

Mår inte bra idag men ska nog tvinga mig själv ut på en promenad sen, börjar bli lite väl bekväm av mig haha. Det är nog vad jag behöver ikväll även om jag helst känner för att stanna i sängen hela kvällen haha. Träning = endorfiner = bättre humör!

Ta hand om er :*







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv