tisdag 20 augusti 2013

Slutspurten

Mitt bloggande ligger lite lågt just nu, just för att mina sista dagar på sommarlovet har varit väldigt enformiga. De går mest ut på att vakna runt ett, äta frukost framför tvn, försöka plugga, faila med att plugga, tumblr, facebook, instagram, snapchat, mat, försöka plugga, promenad, dusch, mat och sen se på The Big Bang Theory och Tumblr till två på morgonen.

IDAG, började jag äntligen skriva på min uppsats. Har nästan 500 ord vilket känns hur skönt som helst. Är lite osäker på om det jag skriver är bra, men när det kommer till uppsatser så måste man ju alltid börja någonstans. Efter det kan man bara få hjälp och fixa det! :)

Jag börjar skolan på torsdag, trean! Kan knappt förstå det, känns som jag nyss började ettan haha. Börjar strax innan elva men eftersom jag måste åka in till stan tidigt så ska jag till Friskis på morgonen. Ser så himla mycket fram emot att vara tillbaka i stan och gymmet. Jag kommer nog flytta tillbaka in till stan på söndag ser det ut som än så länge. Så den här veckan kommer jag åka fram och tillbaka från Värmskog (som jag gjorde hela ettan...hur fan orkade jag?). 



Äter till och med samma frukost varje dag haha. Havregrynsgröt med jordnötssmör, banan och pekannötter på. Så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv