söndag 18 augusti 2013

18/8

Igår så blev det inget plugg, skräll. Istället vart det ju fotbollsmatch, mat, tv och sen så åkte jag med 4 andra vänner in till Arvika för en minnesstund för Henrik och David som gick bort tidigt igår morse. Jag kände dom inte personligen men hade träffat och pratat med båda två. Gick i samma skola som David i 4 år och Henrik träffade jag i början på sommaren på en grillfest. Det var sorgligt men väldigt fint att se hur många som verkligen bryr sig och lyste upp torget med alla fina ljus för dom båda.

Idag så ska jag verkligen verkligen verkligen försöka tvinga mig själv till att plugga. Är fortfarande ensam hemma så det är ganska smart att plugga nu eftersom ingen kan störa mig haha! Önska mig lycka till, cause I will need it!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv