måndag 26 augusti 2013

Hardcore

Nu är mina muskler trötta efter två träningspass. Började med ett Step pass som var riktigt svettigt och roligt. Tappade såklart bort mig flera gånger och blev lite irriterad, men då var det bara att bita ihop, le och starta igen! Passat var riktigt kul asså, musiken var awesome och ledaren var ny men bra! :) Step är verkligen ett av mina topp tre pass att gå på!

Sen hade jag en kvart innan Core började så jag fyllde på med vatten och en banan. Det var samma ledare som förr på Core men passet var helt ändrat. Jag tyckte inte om den här versionen av passet så mycket tyvärr. Det var sämre musik och övningar enligt mig. Fast det var ändå ett helt okej pass. I fortsättningen kommer jag dock hålla mig till Step på måndagar! :)

Nu har jag i alla fall fått i mig kvällsmat och strax blir det duschen! Förra året när jag testade Step för första gången så upplevde jag kramp i min vad, hoppas verkligen att det inte blir så i år. Jävligt med träningsvärk lär jag ju ha i alla fall!


Måste ha dessa skor i framtiden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv