torsdag 1 augusti 2013

Äventyr

Hemma från Charlottenberg. Var där i några timmar och fick med mig lite saker. Spenderade även 70 kr på dricka (som inte har alkohol i sig :o), fett väääärt haha. ;)

Kom hem runt nio och var hungrig för första gången idag, yeeey me! Hatar att äta när jag inte vill så det var så skönt att komma hem och faktiskt vilja äta haha. Nu är det drygt två timmar kvar tills jag och pappa ska åka till Örebro. Blir ett nattligt äventyr det här! :) Ska ladda upp med musik som vi kan lyssna på, snacks och kaffe, så detta kommer bli fabulous! Ska bli skönt att få hem syrran igen!

Nu blir det duschen!

Köpte svart vatten. Har velat ha detta hur länge som helst så nu köpte jag det äntligen. Köpte dessa tre drickor från USA hyllan i Maxi Mat vid Challa om någon undrar! Det är dyrt tyvärr...:\

Testade den här för första gången! Redan druckit upp halva haha. 

Den här har jag redan druckit och älskar. Dock lite jobbigt att den är 6 kr dyrare än den andra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv