lördag 10 augusti 2013

Födelsedagsbarn

Häjhäj, 17-åriga jag som uppdaterar er nu!

Jag hade en riktigt trevlig födelsedag, bästa på länge! Fick fina presenter och paddlade kanot och badade med syrran. Käkade på restaurang med familjen och sen åkte jag till Ebba. Spenderade första delen av kvällen där med ett trevligt gäng. Runt midnatt åkte jag och några andra till en annan kompis och hängde där resten av natten och morgonen. Sov typ bara 1 timme på morgonen haha.

Tog bussen in till stan i morse och mötte upp Ebba för en fika. Sen blev jag hämtad av mamma och åkte hem till cafét i Värmskog och käkade en räkmacka i ösregnet. Åkte hem och var så fruktansvärt trött att jag till slut gav upp med att försöka stanna uppe och la mig ett par timmar. Brukar må så himla dåligt om jag sover mitt på dagen, men idag gick det bra. Annars har jag bara ätit middag och kollat på TBBT haha. Är helt död!

Har inga bilder från kvällen eftersom jag är mobillös, men här får ni några från dagen :)






Här ser ni min nya VS tröja som jag fick i födelsepresent av min familj i N.Y. Älskar den!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv