torsdag 15 augusti 2013

Coolt med lite ny teknologi ibland

Då var min nya bebis här haha!
Blev så fascinerad och satt och kollade igenom en massa på den att jag glömde att äta i några timmar och var sen utsvulten haha. Oopsie!

Än så länge verkar den hur bra som helst! Den nya Tumblr appen är dock dampig så jag hoppas att dom fixar den snart. Det har ju ingenting med själv mobilen att göra men jag är obsessed med Tumblr så det suger att det inte funkar normalt :/ Hann aldrig ha den nya uppdateringen på min andra mobil och då funkade det ju normalt, så nu banne mig får dom ta och fixa det snart!

Nu kan jag i alla fall uppdatera er med en massa bilder igen, istället för cam bilder hela tiden! :D Tänker dock inte ta med mig den här mobilen på min lilla resa imorgon. Min tågbiljett är på den gamla mobilen och jag vill inte ha med den här nya när jag ska åka vattenkaruseller och frittfall osv. Känns bara idiotiskt!

Det sämsta med mobilen är dock att hörlurarna är waaay för stora för mina små öron. Brukar alltid vara så, men med Samsung så kunde man byta storlek vilket var awesome för mig. Som tur är så funkar ju dom fortfarande, så jag kommer använda dom istället! :) Annars så fungerar alla Android mobiler hyfsat lika, så det var inga problem att få igång den och veta vart man skulle hitta allting! Spännande det här med nya mobiler! ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv