torsdag 8 augusti 2013

I am sixteen going on seventeen

Tjenare! Detta blir nog sista inlägget som sextonåring :D

Idag har vi firat pappa! Jag har mest pluggat om jag ska vara ärlig. Vi gjorde ingenting speciellt i år och vädret var kasst, så vi var bara hemma och käkade god mat och tårta. Trevligt det med! :)

Skickade nyss efter min nya mobil också. Tycker inte om att behöva spendera så mycket pengar men om jag ska köpa en mobil så kan jag inte köpa billigare mobiler (som mina föräldrar tycker att jag ska göra). Min förra var jättebra och det var så synd att det blev som det blev, speciellt när jag inte hade haft den länge alls. Den var ju iof en mini version, på tal om pengar, men den var awesome! Skulle lugnt rekommendera S3 mini i alla fall :) Nu är det dags för en HTC mobil igen, nämligen HTC One X+. Tyckte om min förra HTC och det här är en utav de bästa så jag hoppas att den blir bra. Den är dock mycket större än vad jag är van att ha, men jag hoppas att jag blir van det också! ;)

Har faktiskt velat ha HTC One X enda sen förra sommaren då jag såg reklamerna i USA (han som springer och springer så långt att han blir vilse hehe). Ville ha den för att jag är obsessed med musik och den här mobilen har Beats audio. Nu finns det då en lite uppdaterad och bättre version och nu kommer jag äntligen få den haha. :D

Det var mobil historien. Jag fyller år om drygt två timmar. Jag tycker inte riktigt om att fylla år faktiskt. När man var liten så var det jättekul för då hade man kalas och allt. Nu är det lite halvdött känner jag. Men det är ändå min födelsedag och det är bara en dag på året så jag tänker ha en jättetrevlig dag med familjen först och sen på kvällen med mina vänner! :)

Charmian Carr – Sixteen Going On Seventeen

Häjhäj!


Och så här såg jag ut för ett år sen på min födelsedag. Holy bananas dat skillnad! Fint hår också...lol


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv