måndag 12 augusti 2013

Så mycket nytt helt plötsligt

Tjenare!
Hade världens tråkigaste dag på jobbet idag. Skulle ju plugga men hade glömt min miniräknare så det gick ju inte riktigt. Det regnade och åskade hela dagen och det kom inga gäster, drygaste 4 timmarna ever haha. Var tvungen att gå hem idag också, men som tur var så slutade det regna precis när jag slutade jobba. Im just that awesome...hehe

Annars så har jag spenderat eftermiddagen med att nörda Lady Gagas nya Applause, Katy Perrys nya Roar och mitt nya schema för trean. Två mycket bra låtar och ett schema som är helt okej men som inte riktigt är på samma nivå som låtarna at the moment... ;)

Imorgon morgon så ska jag till tandläkaren och kanske, förhoppningsvis (om vi har tur) så kan vi även hämta min mobil om den hinner komma dit. Sen så ska jag jobba så vi får se när jag hinner uppdatera igen.

Lady Gaga - Applause

Katy Perry - Roar

Mitt schema för trean! Fast minus BI och Ec lektionerna. :) (om ni vill ha det större så kan ni klicka på bilden)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv