torsdag 29 augusti 2013

Aerobics

Om man vill känna sig heeelt borta så är verkligen dom här "steg"-passen ett riktigt bra tillfälle för det haha. Det gäller att ha hyffsat bra koordination och taktkänsla i alla fall. Men när stegen väl sitter (om man hinner få in dom under ett pass) så är det så himla kul! :) Passet var inte jättejobbigt utan mer svettigt bara. Det var i alla fall ett pass som jag kommer gå på fler gånger framöver! :) Det var även ren kondition och ingen styrka så det passade nu när jag har träningsvärk överallt ändå.

Jag har tillgång till Friskis 4 kvällar i veckan och den här veckan fick jag in 5 pass. Lugnt en 100%-ig vecka för min del i alla fall! :) Imorgon har jag sovmorgon och tar bussen till skolan eftersom jag drar hem till Värmskog efter skolan. Blir nog att se på fotbollsmatch imorgon kväll men det är upp till vädret :)

Hoppas ni alla får en bra fredag imorgon!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv